تغذیه و سلامتی

محمد زمانی مقدم

تغذیه و سلامتی

محمد زمانی مقدم

تغذیه و سلامتی

۳ مطلب در خرداد ۱۳۹۳ ثبت شده است

این روغن ها کاربردهای درمانی زیادی دارد از رفع سوختگی و ترمیم بریدگی گرفته تا رفع علائم سرطان. روغن طبیعی در واقع ماده یا اسانس خوش بو و فراری است که از گیاهان و گل ها، از طریق تقطیر به دست می آید.

از روغن های طبیعی قرن هاست که استفاده می شود. روغن های طبیعی خاصیت درمانی دارد و در حفظ سلامت روحی و جسمی بدن موثر است. به نقل از سایت «Readers Digest» این روغن ها نه تنها خوش بو است بلکه نقش درمانی نیز دارد.


برای مشاهده به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

۰ نظر ۲۹ خرداد ۹۳ ، ۱۷:۰۴
محمد زمانی مقدم


بدون شک راجع به خواص بی‌نظیر سیر زیاد شنیده‌اید. حتماً می‌دانید که قرن‌هاست از سیر به عنوان یک ماده غذایی درمانگر با خواص دارویی زیاد استفاده می‌کنند. سیر گیاه بومی هند است و اگر به صورت ناشتا مصرف بشود مانند یک آنتی‌بیوتیک کاملا طبیعی عمل می‌کند؛ اما چرا ناشتا؟ در این مطلب می‌خواهیم به همین سوال پاسخ دهیم.

 

برای مشاهده به ادامه مطلب ... مراجعه نمایید.

۰ نظر ۱۶ خرداد ۹۳ ، ۲۳:۲۳
محمد زمانی مقدم

تقریبا تمام کسانی که می خواهند رژیم غذایی شان را به نفع سلامت استخوان ها تغییر دهند، به فکر مصرف شیر می افتند و هر روز چند لیوان شیر می نوشند. علاوه بر آن، این روزها نقش ویتامین D نیز در این زمینه مشخص شده است و حالا خیلی ها با مصرف مکمل های ویتامین D به فکر افزایش سلامت استخوان های شان هستند. بنابراین می توان گفت مصرف لبنیات بخصوص شیر و همین طور استفاده از ویتامین D مهم ترین نکات برای حفظ سلامت استخوان هاست.


برای مشاهده به ادامه مطلب ... مراجعه نمایید.

۰ نظر ۰۳ خرداد ۹۳ ، ۲۳:۱۹
محمد زمانی مقدم